تاثیر موشن گرافیک بر بازدهی تبلیغات آنلاین
توسط
2020-12-07تاثیر موشن گرافیک بر بازدهی تبلیغات
تاثیر موشن گرافی بر بازدهی تبلیغات و رونق کسب و کارها شاید سوال شما نیز باشد. در این مطلب قصد داریم این دنیای بی انتها را بهتر به شما معرفی کنیم تا از کاربرد آن بهره ببرید البته موشن گرافیک و جذابیت های بی نظیر بصری هر ایده پردازی را می تواند توجیه کند تا از این فرصت برای انتقال پیام بهره ببرد.
علت استقبال از موشن گرافیک
شاید اگر بشنوید که موشن گرافیک حتی می تواند نگرش مردم را نسبت به موضوع های خاص نیز متحول کند شگفت زده شوید اما حال کسب و کارهای بزرگ و مشاغل روز دنیا به خوبی از این قابلیت استفاده میکنند تا کاربران را تبدیل به مشتریان وفادار نمایند و انواع محصولات و خدمات خود را معرفی کنند چرا شما نتوانید با ابتکار های ساده فضایی خاص خلق کنید و شاهد موفقیت عظیمی باشید.
علاقه مندان موشن گرافیک حتماً سایه بازی را به خاطر دارند که در روزهای نخست معرفی موشن گرافیک با حرکت صداها، ایدهپردازی قدرتمندی را ایجاد میکردند.
شباهت ها و تفاوت های موشن گرافیک و فیلمهای کارتونی
نسل قبل برای تولید یک فیلم کارتونی چالش های بزرگی داشتند به طوری که برای ارائه محصول نهایی نیاز بود پس از نقاشی صحنه ها بر روی کاغذ و حرکت سریع مخاطبان رو به وجد آورند.فعالان این حوزه معتقدند از زمین تا آسمان در کارکرد و رویکرد موشن گرافیک و انیمیشن فاصله وجود دارد اما نحوه کارکرد از مهمترین نقطه اشتراک این دو عنوان میشود.
رشد موشن گرافیک در تمامی حوزهها و کسب و کارها مدیون پیشرفتهای روز افزون تکنولوژی است که با رونمایی از نرم افزارهای مختلف توانسته کاری کند افراد با تماشای انیمیشن ها و موشن گرافیک های خارق العاده به راحتی شگفت زده شوند بی جهت نیست که کسب و کارهای کوچک نیز توانستهاند با وجودی فناوریهای نوین و این نرم افزار ها حتی در تبلیغات برنامه های اجتماعی اینستاگرام نیز بازار داغی را رقم زنند، اگر کسی میخواهد نام برند او همواره بدرخشد نباید نسبت به موشن گرافیک و ایده های تبلیغاتی آن بی اعتنا باشد، شما عزیزان میتوانید نمونه هایی زیبا از موشن گرافیک های طراحی شده توسط شرکت پلاسینگ را در سایت شرکت تماشا نمایید، یکی از مهمترین معیار های انتخای یک شرکت جهت سپردن طراحی موشن گرافیک داشتن نمونه موشن گرافیک قوی میباشد.
انواع تبلیغات را بهتر بشناسید
اگر شما نیز در کسب و کار خاصی فعال هستید و در تلاشید محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید باید همواره در شناخت انواع روش تبلیغاتی و قابلیتهای آن تلاش دو چندانی داشته باشید.
باید بهترین را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید با دیده شدن بیشتر شانس کسب درآمد و سودآوری دو چندان می شود.
تنوع روشهای تبلیغاتی می تواند تمامی افراد را راضی نگه دارد به طوری که بسیاری پس از شناسایی اهداف از تبلیغات هوشمند استفاده می کنند. خوشبختانه ایران نیز همسو با کشورهای پیشرفته متناسب با امکانات نرم افزاری و سخت افزاری در زمینه تبلیغات پیشرفت های شایانی را رقم زده است.
شما اگر میلیونها تومان صرف تبلیغات می کنید اما نتوانید جامعه هدف را به درستی بشناسید نه تنها موفقیتی کسب نمی شود بلکه وقت، انرژی و هزینه خود را به دور انداخته اید البته نباید ارزیابی وضعیت بازار و برآورد میزان فروش را نیز فراموش کرد.
افراد موفق همواره پس از کاوش بسیار در دنیای بی انتهای تبلیغات بهترین روش را متناسب با شرایط خود انتخاب میکنند.
انواع تبلیغات بر اساس محتوا کدامند؟
محتوا یکی از پارامترهای موثر بر دسته بندی تبلیغات محسوب می شود که شامل :
آگاهی دهنده: گروهی تبلیغات را برای انتقال مفاهیم و اهداف مورد نظر در نظر می گیرند تا خدمات و محصولات خود را ارائه کنند.
ترغیب کننده: هدف این نوع تمرکز بر مزایای محصول یا خدمت قابل ارائه است.
یادآوری کننده: حفظ مشتریان وفادار از طریق یادآوری با کمک این نوع تبلیغات صورت می گیرد.
البته نباید تقسیم بندی تبلیغات رو بر اساس روش از قلم انداخت که شامل محیطی، رسانه ای و اینترنتی هستند.
تبلیغات محیطی را حتماً شما نیز به شکل بیلبوردها، تابلوهای سر در مغازه، داخل مترو و ... دیده اید اگرچه هزینه این روش بسیار است اما به دلیل امکان دسترسی افراد بسیار، طرفداران خاص خود را دارد.
تبلیغات رسانه ای همانطور که از اسم آن پیداست با کمک رسانههای جمعی مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه و … مردم از خدمات یا محصول مورد نظر مطلع می شوند علاوه بر اینکه در برندسازی نیز تاثیر شگرفی دارد که هزینه بسیار آن را توجیه میکند.
تبلیغات اینترنتی پس از ظهور غول اینترنت رایج شد که دنیایی از تعامل مستقیم را نیز به ارمغان آورده است. تبلیغات در شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، توئیتر وبسایتها و … میتواند برای تمامی مشاغل سودمند باشد علاوه بر آن که هزینه چندانی نیز ندارد.
انواع تبلیغات اینترنتی را بهتر بشناسید
تبلیغات اینترنتی مزایای شگرفی به همراه دارند که میتواند گروه سخت پسند را نیز توجیه کند از این سرمایه گذاری تبلیغاتی سودآوری هنگفتی را شاهد باشند اگر به دنبال راهکاری ساده، مفرح، در دسترس و مقرون به صرفه هستید موارد زیر رو فراموش نکنید:
- تبلیغات بنری: این نوع متمرکز بر فضای وب سایت است تا با نمایش بنر تبلیغاتی کاربر هدف رو جذب کرد.
- تبلیغات متنی: شاید تعجب کنید که چقدر استفاده از یک کلمه کلیدی خاص میتواند در جذب کاربر هدف یک وبسایت تاثیرگذار باشد آمارها نیز نشان می دهد که تبلیغات متنی روز به روز علاقه مندان بیشتری را جذب می کند.
- تبلیغات ویدیویی: برخی از سایت ها به شکل ارائه سرویس آپلود و نمایش ویدئو فعالیت میکنند که آن را میتوان فرصتی ارزنده برای تبلیغات دانست. کمتر کسی است که با وب سایت هایی همچون یوتیوب و آپارات آشنا نباشد. البته چندی است در اینستاگرام و فیس بوک نیز این شیوه در حال گسترش است.
- ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مخاطبان بسیار می تواند شیوه مناسبی باشد.
در این مطلب سعی کردیم اشاره اجمالی به انواع تبلیغات و تاثیر آن بر مخاطبان داشته باشیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید البته حال تبلیغات ویدیویی با قابلیت های بی نظیر در جذب مخاطب و قیمت مقرون به صرفه در صدر این لیست می درخشد.
اهمیت موشن گرافیک چیست؟
حال که در عصر طلایی تکنولوژی به سر می بریم و امکاناتی همچون اینترنت پرسرعت و سایت های ویدیو محور در دسترس افراد بسیاری قرار دارند تبلیغات ویدیویی روز به روز علاقه مندان بیشتری را جذب میکند.
در گذشته تبلیغات ویدیویی به شکل نمایش چند ثانیه ای در فیلمهای وبسایت ها رایج بود اما حال با مشخص شدن ابعاد تاثیر گذار این شیوه روز به روز شاهد رونمایی ایده های خلاقانه در ویدیو مارکتینگ هستیم.
بی جهت نیست که توانسته در صنعت تبلیغات برندهای مختلف را توجیه کند که از این سرمایه گذاری سودآور برای معرفی محصول و خدمات بهره ببرند.
اگر شما نیز تا کنون برای این شیوه اقدام نکرده اید زودتر فرصت رو غنیمت بشمارید تیم متخصص دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ این آمادگی را دارد از مرحله ایده دهی تا اجرا قدم به قدم همراه شما باشد تا با تولید یک ویدئوی جذاب و آپلود در وب سایت و یا شبکه های اجتماعی بتوانید از رونق کسب و کارتان لذت ببرید جهت سفارش موشن گرافی میتوانید از اینجا اقدام نمایید، همچنین پیشنهاد می شود این شیوه نوین بازاریابی اینترنتی را جدی بگیرید.
جذب مشتری از طریق موشن گرافیک چگونه صورت می گیرد؟
زیبایی بصری و ایده های خلاقانه که در موشن گرافیک ارائه می شوند به راحتی می توانند نگاه هر بیننده را جذب کنند.
انتقال مفاهیم و اهداف نیز با کمک گرافیک های متحرک به راحتی صورت میگیرد علاوه بر اینکه زیبایی دو چندانی رو به ارمغان می آورد اگر به دنبال راحتی هستید که در اندک زمانی پیامد مد نظررا به مخاطب انتقال دهید موشن گرافیک راهکاری منحصر به فرد است.
بازاریاب ها و تبلیغات دهندگان از دیگر گروه هایی هستند که این شیوه را انتخاب میکنند تا با کاهش هزینه های جانبی همچون طراحی کاتالوگ و بروشور در اندک زمانی مخاطبین هدف رو جذب کنند.
سخن آخر
اگر به دنبال راهی هستید که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و به راحتی برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند نباید از ظرفیت موشن گرافیک به راحتی بگذارید که در آینده سخت پشیمان خواهید شد.
هرگونه سوال، چالش و یا نظری دارید و یا قصد استعلام قیمت موشن گرافی را دارید می توانید به آدرس https://plusing.ir/price/ مراجعه کنید و یا با کارشناسان تیم دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ مطرح کنید تا از این شیوه تاثیرگذار تبلیغاتی شما نیز بهره مند شوید.